16 kwietnia, 2021

Mocny link

Portal o zdrowiu

Ćwiczenia fizyczne na znacznie lepszą sprawność seksualną

Każdy mężczyzna pragnie zachować jak najlepszą sprawność seksualną. Naturalnie, sprawność ta obniża się wraz z wiekiem. Jednakże nie musi tak wcale być. Dzięki zastosowaniu prostych ćwiczeń można zachować seksualną sprawność na naprawę długie lata, a nasza kobieta będzie ciągle usatysfakcjonowana. Seks to niezwykle istotna część każdego związku, dlatego też nie powinniśmy przymykać oka na jakość odbywanych stosunków. Warto zadbać o jakość własnego erotycznego życia. 

Robienie przysiadów

Dzięki wykonywaniu przysiadów, możemy kształtować nie tylko uda i pośladki, ale również poprawić ukrwienie w narządach płciowych. To właśnie dopływ krwi do płciowych narządów sprawia, iż jesteśmy seksualnie pobudzeni. Częste powtarzanie odpowiedniej liczby przysiadów polepszy takie ukrwienie, a co za tym idzie zwiększeniu ulegnie możliwość szybkiego stawania na wysokości zadania.

Wzmacnianie mięśni miednicy

Żebyśmy mogli wzmocnić mięśnie miednicy, musimy ułożyć się na plecach z podkulonymi nogami, a później wypchnąć miednicę bardzo wysoko do góry. Dzięki zastosowaniu takiego właśnie ćwiczenia, mamy szansę wzmacniać dolną partię pleców (i zniwelować ich dolegliwości bólowe, które sprawiają, że nie mamy ochoty na uprawianie seksu). Odchylenie miednicy poprawia znacząco wytrzymałość odcinka lędźwiowego kręgosłupa i wpływa na wzmocnienie dolnej części pleców, dzięki czemu można znacznie dłużej wytrwać w jednej seksualnej pozycji.

Zwiększanie ilości testosteronu

Niewielu z nas zdaje sobie sprawę, iż testosteron ma wpływ na popęd seksualny nie tylko u panów, ale również u pań. Regularnie wykonywane siłowe ćwiczenia, mogą w skuteczny sposób podnosić poziom testosteronu w organizmie. Jest to więc bardzo wskazane dla tych osób, których libido uległo ostatnimi czasy osłabieniu. Żeby można było ćwiczyć mięśnie, wystarczające będą hantle. Warto połączyć je z ćwiczeniami na ramiona, których mięśnie przydają się bardzo podczas seksu (kiedy chcemy na przykład podnieść kobietę).

Wspólne ćwiczenia

Dowiedziono, iż wspólne wykonywanie ćwiczeń fizycznych, ma nieoceniony wpływ na jakość seksu w związku. Czyli wspólny jogging z partnerką, może być nie tylko przyjemny, ale również przyczynić się do osiągnięcia seksualnej satysfakcji. Bez znaczenia jest tutaj to, czy będą to ćwiczenia wytrzymałościowe czy też siłowe, istotne żeby wykonywać je razem. Zatem nie powinniśmy się krępować – zamiast tradycyjnej formy randki, zaproponujmy swojej partnerce wspólną wizytę na siłowni.

Ćwiczenie mięśni Kegla

Panie, które chcą poprawić własną seksualną sprawność, winny regularnie wykonywać ćwiczenia mięśni Kegla. Ćwiczenia mięśni dna miednicy pełnią ważną rolę w osiąganiu seksualnej satysfakcji. Przejdźmy do klęku podpartego. Oprzyjmy się na swoich przedramionach, kolana rozstawmy szeroko. Napnijmy mięśnie dna miednicy, które otaczają moczową cewkę. Napinajmy je, a następnie rozluźniajmy. Kiedy się rozluźniamy nie powinniśmy wypychać mięśni, ale w delikatny sposób powrócić do wyjściowej pozycji. W czasie następnego napinania mięśni Kegla, pozostańmy na górze i wykonajmy cztery bardzo szybkie napięcia, zaś później rozluźnijmy mięśnie.

Robienie pompek

Niewielu z nas zdaje sobie sprawę, iż pompki mogą wpływać nie tylko na nasze ciało, ale również na umysł. Badania pokazały, iż intensywne i regularne wykonywanie pompek wykazuje pozytywny wpływ na pewność siebie. Dlatego też dzięki takiemu prostemu ćwiczeniu, możemy poczuć się pewniej, co będzie się przekładać bezpośrednio na zachwiania w sypialni. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, nie tylko dla pań, ale również i dla panów. Nie tylko można wzmocnić ramiona, ale także zacząć zachowywać się pewniej i odważniej.